Specialybės mokymosi aplinkos kūrimo patirtis ir inovacijos ES profesinėse mokyklose

Sutarties numeris: LT/05/EX/1/0951

Projekto rengėjas: Klaipėdos siuvimo ir paslaugų verslo mokykla.

Projekto dalyviai: Klaipėdos siuvimo ir paslaugų mokykla, Šiaulių profesinio rengimo centras, Vilniaus siuvėjų ir automechanikų mokykla, Ukmergės technologijų ir verslo mokykla. Projekto dalyviai yra 26 siuvėjo, plaukų kirpėjo, smulkaus verslo organizatoriaus bei interjero apipavidalintojo specialybių profesijos mokytojai.

Pagal šį projektą 3 profesijos mokytojos G.Chmieliauskienė, A.Kantauskienė, G.Ciplinskienė buvo išvykę 2 savaitčių mainų vizito į Čekiją ir Latviją.

Projekto tarpinė institucija – Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras.

Projekto tikslai:

  • Įgyti žinių apie pažangios mokymo(-si) aplinkos, skatinančios mokinių savarankiškumą ir specialybės žinių poreikį, kūrimą.
  • Įšanalizuoti mokymo (-si) metodus ir priemones bei IT panaudojimo mokinių mokymo (-si) procese glimybes.
  • Tobulinti profesijos moytojų užsienio kalbos įgūdžius, stiprinti tarpkultūrinio bendradarbiavimo ryšius su kolegomis užsienio partnerinėse mokyklose.
  • Pasidalinti patirtimi su kolegomis Lietuvos ir Užsienio profesinėse mokyklose.

Projekto įgyvendinimo vietos:  Liuneburgo Georg-Sonnin-Schule, BBS II  mokykla – Vokietija, Kotkos profesinio lavinimo institutas – Suomija, varnsdorfo Soš, Sou, Oua, Prš profesinė mokykla – Čekija, Rygos profesinė mokykla Nr. 34 – Latvija, Cumbernauld, Cardonald, James Watt kolegijos – Škotija.

Mainų vizito data: 2005-11-20 – 2005-12-04  ir  2005-11-13 – 2005-11-28

Mainų vizito esmė: Mainų vizito metu, Lietuvos partnerinių mokyklų profesijos mokytojai dalyvaus mainų vizituose užsienio partnerinėse mokyklose. Jie lankysis profesinio mokymo užsiėmimuose, susipažins su įvairių Europos Sąjungos šalių profesinio mokymo ypatumais, perims mokytojų patirtį, kuriant šiuolaikinę mokymosi aplinką. Profesijos mokytojai susipažins su specialybės profesinio mokymo metu naudojama mokomąja medžiaga, savarankiško mokinių mokymosi būdais, priemonėmis ir galimybėmis, taip pat stebės informacinių technologijų pasiekimų panaudojimą mokymo ir mokymosi procese.

Pasibaigus mainų vizitams profesijos mokytojų įgyta patirtis bus panaudota kuriant mokymosi medžiagos paketus. Pritaikyti projekto rezultatai duos ilgalaikį poveikį Lietuvos profesinio mokymo sistemai, gerinant jos kokybę ir padedant mokiniams įsitvirtinti Europos darbo rinkoje.

National CPR association